Jestem człowiekiem wielu talentów. Bardzo dobrze radzę sobie w wyczynowym leżeniu na kanapie, jestem mistrzem prokrastynacji, umiem śpiewem roztrzaskiwać szyby w promieniu kilkuset metrów oraz doprowadzać ludzi tym samym śpiewem do samobójstwa. Potrafię zagrać na gitarze “wlazł kotek na płotek” oraz intro do “moonlight shadow” (nie wiem czy już wspominałam, że uwielbiam Oldfielda), ugotować barszcz czerwony z gruszek i trawy, przejść pierwszy poziom Mario, a także z klasą łajać ludzi, którzy sobie na to zasłużą. Piszę wybitne wiersze o hemoroidach, które doprowadzają moją mamę do łez (rozpaczy rzecz jasna – że powołała na świat kogoś takiego, jak ja), a także rysuję bardzo ładne i optymistyczne obrazki, których przedstawiciela, gdyby ktoś sobie tego życzył, może obejrzeć u góry tego tekstu.

To by było na tyle.

Lista talentów jest oczywiście znacznie dłuższa, ale życia by mi zabrakło, gdybym wszystkie chciała opisać.

Poza tym mam teraz znaczne ciekawsze rzeczy do roboty, np. fantazjowanie o kimś, kto bez powodu rzuca mi w twarz tysiącem funtow, a następnie odchodzi bez słowa.

2 thoughts on “Człowiek wielu talentów 

Leave a Reply

